Actualitat

Seminari cientificotècnic: Màrqueting sensorial per a cítrics

  • Ponent: Dr. David B. López-Lluch (Dpt. Economia Agroambiental, Universitat Miguel Hernández, Elx)
  • Lloc: Saló d'Actes de l'IVIA
  • Data: Divendres 16 de febrer de 2018. 13:00 h.
  • Resum:

El Màrqueting Sensorial és una branca del Màrqueting relativament jove. En ella, es deixa en un segon planol les variables racionals (les 4Ps) utilitzades en la decisió de compra per a centrar-se en variables més emocionals, captades immediatament (i de vegades inconscientment, encara que sense infringir les restriccions a la comunicació subliminar) pel consumidor a través de la seua experiència de compra. Entre els múltiples factors que poden generar una experiència de compra més o menys agradable en la ment del consumidor, s'ha de destacar a la percepció sensorial de la realitat.

El funcionament dels sentits ha sigut investigat durant dècades per diverses branques del coneixement com la psicologia o les neurociències, però ha sigut gràcies als últims avanços en diversos d'estos camps, la qual cosa ha permés dur a terme una fusió de sabers, incloent-hi al Màrqueting pel mig per a explotar tot el potencial comercial dels dits coneixements. El seminari se centrarà a analitzar les possibilitats que obri este camp quant als cítrics.

Puede ver la grabación del seminario en nuestro canal de vídeo.